جلسه ی مشترک مرکز تحقیقات بیماریهای ریوی با دانشکده پرستاری و مامایی

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۰ کد : ۲۹۶۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۱

طی جلسه ای که با حضور ریاست مرکز تحقیقات بیماری های ریوی و ریاست دانشکده پرستاری و مامایی اردبیل و اعضای مرکز و گروه پرستاری در مورخه 5 دی ماه ۱۴۰2 در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار گردید تفاهم نامه ای دو ساله به منظور افزایش همکاری های پژوهشی بین مرکز و دانشکده انعقاد شد.

دکتر ناصر مظفری رئیس دانشکده پرستاری و مامایی اردبیل در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به ریاست مرکز تحقیقات و اعضا، تحقیق و پژوهش را یکی از ارکان مهم پیشرفت و علم و دانش دانست و افزود: دانشکده پرستاری و مامایی اردبیل یکی دانشکده های برتر در حوزه تحقیقات در بین دانشکده های پرستاری و مامایی کشور می باشد و این ظرفیت می تواند با همکاری مراکز تحقیقات شکوفا تر شود.

در ادامه دکتر حسن قبادی رئیس مرکز تحقیقات بیماری ریوی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری مزمن ریوی با توجه به افزایش سن جمعیت کشور، بیماری مزمن ریوی را جزو 5 بیماری با مرگ و میر بالا نامید و افزود: این بیماری جزو بیماری های پرهزینه می باشد که هزینه پیشگیری از بیماری بسیار نازل تر است و فعالیت گروه پرستاری می تواند در این راستا بسیار موثر باشد.

کلید واژه ها: بیماری دانشکده دانشکده پرستاری دانشکده پرستاری مامایی دانشکده پرستاری مامایی اردبیل پرستاری پرستاری مامایی پرستاری مامایی اردبیل مرکز مرکز تحقیقات


نظر شما :